loading...
دانلود مقالات و پروژه های دانشجویی ارزان
حاجی زاده بازدید : 26 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (0)

خلاصه

درطی چند سال گذشته یک بحث گسترده بین افراد متخصص و دانشگاهیان راجع به اینکه آیا یک روش مدیریت پورتفولیو می تواند با بانکها در مدیریت بهتر ریسک سرمایه کمک کند و اینکه چگونه روش مدیریت پورتفولیو برای سهام داران ارزش ایجاد می کند، وجود داشته است. در این مقاله، نویسندگان می گویند که چهار محرک وجود دارد که بانکها را ملزم می کنند که به هنگام مدیریت دارائی های اعتباری از حالت معاملاتی به یک روش که بیشتر شبیه به مدیریت پورتفولیو است حرکت کنند. این چهار محرک عبارتند از: تغییرات ساختاری در بازارهای اعتباری، ناکارآمدی انتقال ریسک به بازارهای وام دهی، افزایش سطح بدهی در ایالات متحده و تغییرات پیشنهاد شده برای کفایت سرمایه. نویسندگان در ادامه هیچ تغییر همزمانی در قواعد مربوط به کفایت سرمایه مشاهده نکردند به عنوان اولین قدم آنها به سمت همگرایی بین ریسک سرمایه و ترتیب سرمایه برای ریسک سرمایه حرکت کرده اند این تغییرات مستلزم آن است که بانکها به تلاشهای خود برای ایجاد اولین کلاس از مهارتها و توانمندیهای مدیریت پورتفولیو شتاب دهند، به کسب بهترین روش مدیریت پورتفولیوی اعتباری از طریق فرصتهای جذاب برای ایجاد ارزش سهامداران و قادر شدن بانکها در رقابت موفقیت آمیز، پاداش داده می شود.

کلمات کلیدی: قواعد سرمایه، مدیریت پورتفولیو، ریسک اعتباری

1-دلایل عمل: نیاز به ایجاد توانمندیهای مفهومی مدیریت پورتفولیوی اعتباری

مدیریت ریسک اعتبار در معرض تغییرات عمده قرار گرفته است. این تغییرات باعث تحت تأثیر قرار گرفتن روند رقابت در بازارهای اعتباری، ایجاد فرصتهایی برای بانکهایی که اولین مزیت ها را حفظ می کنند، می شود.

یکی از فرصتهای ایجاد شده، حوزه مدیریت پورتفولیوی اعتباری است. در حالی که بسیاری از بانکها اولین تجربیات خود را با این مفهوم جدید ایجاد کرده اند و مسئولیت های سازمانی را برای اجرای آن تنظیم کرده اند ما تصور می کنیم که نیاز زیادی برای شتاب دادن به این تلاشها وجود دارد علی الخصوص ما چهار محرک کلیدی را مشاهده می کنیم که باعث حرکت سریع بانها به سوی یک موقعیت رقابتی تر میشود.

2-محرک کلیدی شماره 1: تغییرات ساختاری در بازارهای اعتباری

در طی چند سال گذشته بازارهای جهانی اعتباری تغییرات شگرفی داشته اند آنها اصولاً مسیر و رقابت را در بازارهای اعتباری تغییر داده اند و استراتژی های جدیدی رابرای حفظ رقابت الزامی کرده اند ما چهار تغییر ساختاری مهم را شناسایی کرده ایم:

افزایش رقابت مخصوصاً در بازارهای اعتباری سطح پائین.

بطور کلی رقابت در بازارهای اعتباری بقا را افزایش داده است.

  • فرمت: zip
  • حجم: 1.58 مگابایت
  • شماره ثبت: 411

خرید و دانلود

حاجی زاده بازدید : 47 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (0)
فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش

مقدمه
برای گودبرداریهای بزرگتر استفاده از بیل و کلنگ مقرون به صرفه نبوده و بهتر است از وسایل مکانیک ی مانند لودر و غیره استفاده شود. در اینگونه موارد برای خارج کردن خاک از محل گودبرداری و حمل آن به خارج کارگاه معمولا از سطح شیبدار استفاده می گردد. بدین طریق که در ضمن گودبرداری سطح شیبداری در کنار کود برای عبور کامیون و غیره ایجاد می گردد که بعد از اتمام کار، این قسمت وسیله کارگر برداشته می شود.

خرید
حاجی زاده بازدید : 29 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (0)

خلاصه

توافقنامه مقدماتی (شماره IR-JP-COC0-11-19) (که از این به بعد تحت عنوان ' توافقنامه مقدماتی می نامیم) از 29 ژوئن 2011 که از این به بعد ' تاریخ اجرا' می نامیم، توسط و بین:

1.شرکت کوین (Kewene Co. ,Ltd) ، شرکت سازماندهی شده و کنونی تحت قوانین کشور ژاپن، با آدرس ثبتی 3-23-31 ناکانو، ناکانوکو توکیو T 164-0001 (که از این به بعد تحت عنوان اعطا کننده پروانه (مجوز) می نامیم)

و

2.شرکت پاکزیست دنا، شرکت سازماندهی شده و کنونی تحت قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران با آدرس ثبت شده بوستان 6، پلاک 134، خیابان پاسداران، تهران، کد پستی ایران 16646-77319 (که از این به بعد سرمایه گذار می نامیم) ، بسته شده است.

(هر دو شرکت از این به بعد مشترکا تحت عنوان ' طرفین' خوانده می شوند.

بدین وسیله تایید می شود که:

اعطا کننده پروانه، مالک حق معنوی تولید 9 گونه از شوینده های طبیعی ' کوکوناریزو' برای کاربرد چندمنظوره (که از این به بعد تحت عنوان کوکوناریزو' خوانده می شود) به موجب پیوست 1 می باشد و همچنین مالک حق معنوی تولید 9 گونه از سری پایه سوپرسورفکتانت کوکوناریزو (سری CSSB) برای کاربرد چند منظوره (که از این به بعد تحت عنوان ' سری CSSB' می نامیم) به موجب پیوست 2، می باشد و اعطا کننده پروانه تمایل به تقسیم فعالیت های کسب و کارش با نگه داشتن 20 درصد از سهام کل سرمایه گذار برای تولید و تهیه 'کوکوناریزو' و ' سری CSSB' بعد از تاسیس کارخانه تولید ' کوکوناریزو' و ' سری CSSB' با ظرفیت تولید 20 تن در روز (که از این به بعد تحت عنوان کارخانه تولید 'کوکوناریزو' و ' سری CSSB' نامیده می شود) در آغاز اهداف کسب و کار می باشد و سرمایه گذار تمایلی برای انجام آن تماما بر مبنای ضوابط متعاقب آن می باشد.

حقیقتا، اعطا کننده پروانه دارای حق معنوی برای تولید 'کوکوناریزو' و ' سری CSSB' بوده و سرمایه گذار دارای اعتبار مالی و بازاری به منظور ادامه تولید و عرضه 'کوکوناریزو' و ' سری CSSB' می باشد (که از این به بعد تحت عنوان اهداف کسب و کار می نامیم).

  • فرمت: zip
  • حجم: 0.61 مگابایت
  • شماره ثبت: 411

خرید و دانلود

حاجی زاده بازدید : 68 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: Monitoring and Comparing Follicular and Luteal Function Between Genetically High- and Low-Producing Dairy Cows by Ultrasonography

عنوان فارسی مقاله: نظارت و مقایسه عملکرد فولیکولی و زرده ای بین گاوهای شیرده با تولید شیر کم و زیاد از نظر ژنتیکی توسط فراسونوگرافی

طبقه بندی: کشاورزی (علوم دام)

فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید

چکیده

اهداف این مقاله، بررسی اثربخشی فراسونوگرافی در نظارت فعالیت تخمدان با بررسی رشد کیسه ای و رگرسیون و بررسی رابطه بین اندازه گیری های جسم زرد (CL) و غلظت های پروژسترون پلاسما (P4) و مقایسه خطوط ژنتیکی تولید بالا و پایین گاوهای شیرده با در نظر گرفتن هورمون رشد گاو نر درونی (bST) و تاثیرات تولید شیر روی الگوهای موج کیسه ای، سایز و تعداد فولیکول ها، رشد CL، و غلظت های پلاسمای P4 در طول سیکل فحلی نظارت شد توسط فراصوت بودند. هفده گاو Holstein شیرده چند شکم زاییده (چندقولوزا) به دو گروه تقسیم بندی شدند، گروه با تولید کم (گروه کنترل n=9) و گروه با تولید بالا (گروه انتخابی، n=8). تخمدان ها روزانه بعد از سکل فحلی تا زمان سیکل فحلی بعدی با فراسونوگرافی برای نظارت داینامیک های فولیکولی و زرده ای مورد بررسی قرار گرفتند. نه مورد از 17 سیکل فحلی که در این آزمایش مورد بررسی قرار گرفتند، دو موج فولیکولی با سیکل فحلی به طول 22. 2±0. 4 روز با فولیکول تخمکی داشتند، در حالیکه 8 سیکل سه موج فولیکولی با طول 24. 5±0. 7 روز با فولیکول Graffian داشتند. میانگین طول سیکل فعلی دو موجی به میزان قابل توجهی کوتاه تر از سیکل فحلی سه موجی بود. رابطه مثبتی بین ضرب های طول ها و عرض ها، قطرها و میانگین های طول ها و عرض های CL و میانگین غلظت های پلاسما P4 وجود ارد. در نتیجه، فراسونوگرافی ابزار موثری برای نظارت فولیکول ها و CL در گاوهای شیری می باشد. بعلاوه، هیچ اختلافی غیر از دومین فولیکول بزرگتر در گاوهای انتخاب شده از نظر شیری یافت نشد.

کلیدواژگان: گاو، فولیکول، جسم زرد، پروژسترون، سوماتوتروپین (هورمون رشد) گاو نر، فراسونوگرافی، تولید مثل، تولید شیر


مقدمه


تجهیزات فراصوتی آرایه خطی زمان واقعی ارسالی برای بررسی اندام های تناسلی در تولید مثل گاو نر در رابطه با ارزیابی اندام های تولید مثل و درک فیزیولوژی تولید مثل به عنوان ابزار تشخیص اخیر مورد استفاده قرار گرفتند. دستگاه فراصوت با ارسال و دریافت موج های صوتی فرکانس بالا برای تولید تصاویر مبتنی بر میزان بازتاب شده و ذب شده توسط بافت هایی با چگالی های متعدد کار می کند. به عنوان مثال، بافت های متراکم مانند CL بالغ، موج های صوتی بیشتری را بازتاب می سازند و به صورت تصویر روشن تر دیده می شوند، در حالیکه ساختارهای پرشده از سیال مانند فولیکول ها به صورت نواحی تیره روی صفحه نمایش ظاهر می شوند.

خرید
حاجی زاده بازدید : 58 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: A case study of technical and vocational education in Turkey
عنوان فارسی مقاله: یک مطالعه موردی از آموزش فنی و حرفه ای در ترکیه
دسته: مدیریت آموزشی
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14

چکیده
هدف اصلی این مقاله، فراهم نمودن اطلاعات در مورد نظام آموزشی فنی و حرفه ای در ترکیه می باشد. پژوهش ها و بررسی های بسیاری در مورد هیئت آموزش عالی و وزارت آموزش حرفه ای صورت گرفته است که منابع این پژوهش را شکل می دهند. علاوه بر این، اجماع اندکی در خصوص چارچوب نظری موضوع برای آماده سازی معلمان قرن 21 در تدریس آموزش های فنی و حرفه ای وجود دارد. معلمان ابتدایی از چنین انگیزه هایی برای یکپارچه سازی آموزش تحصیلی و حرفه ای، انتقال از مدرسه به دانشگاه، و جمعیت های خاص آگاهند. اما در اکثر دانشکده ها یا دانشگاه ها یک نظریه مستقل و یک نظریه مبتنی بر پژوهش برای تغییر منظم و بلندمدت ارائه نشده است. ظرفیت دبیرستان ها و دانشکده های حرفه ای برای تربیت معلمانی که آماده تدریس به دانش آموزان برای رفع نیازهای کاری قرن 21 باشند، باید مورد بازسازی قرار گیرد.

مقدمه
در قرن 21، در دنیای غرب، بکارگیری و تولید دانش و تکنولوژی برای صنایع تولیدی برای رقابت ملی و بین المللی اهمیت یافته است. در کشورهای توسعه یافته، بهبود مهارت های شغلی نیروی کار اساس پیشرفت اقتصاد ی بوده و در مقایسه با سایر اشکال یا سطوح آموزشی توجه بین المللی بیشتری را به خود جلب نموده است. دلیل این امر می تواند این باشد که دنیای امروز به لحاظ اقتصاد ی و اجتماعی به سرعت در حال تغییر است. رقابت جهانی هنوز کامل نیست به عنوان مثال تجارت آزاد هنوز هم با تجارت عادلانه برابر نیست اما رقابت برای ایده ها هیچگاه تا این حد قوی نبوده است. از پرسش اساسی که اکنون کشورها از خود می پرسند این نیست که سایر کشورها چه منابعی دارند بلکه این است که نیروی کارشان تا چه حد آموزش دیده هستند. متعاقباً آنچه که بین کشورها بر مبنای سطح درآمدی شان تفاوت ایجاد کرده است، تفاوت بین جوامع در کیفیت آموزشی آن ها می باشد.


خرید


حاجی زاده بازدید : 29 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (0)

دسته: معماری

فرمت فایل: dwg

حجم فایل: 664 کیلوبایت

تعداد صفحه: 1

نام فایل: پروژه کامل

مقیاس: 1 به 100

قابل اجرا در اتوکد 2007 یا جدیدتر

نام فایل ها:

1. پلان معماری طبقه همکف

2. پلان معماری طبقه اول

3. پلان معماری طبقه دوم

4. برش اول

5. برش دوم

6. نمای اول

7. نمای دوم

8. نما سوم

با توجه به اینکه نقشه کشی و طراحی ساختمان به دقت فراوان و دانش کامل نیاز دارد، داشتن نمونه کار کامل و مناسب برای آشنایی با این امر بسیار الزامی است. فایل موجود توسط طراحان با تجربه رشته نقشه کشی معماری طراحی شده است. این فایل تمامی استانداردهای طراحی معماری و اصول نقشه کشی را دارا بوده و هیچگونه نقصی ندارد. همچنین این فایل تمامی استانداردهای طراحی در نرم افزار اتوکد را دارا بوده و برای الگو برداری برای دانشجویان رشته نقشه کشی معماری و مبحث اتوکد بسیار مناسب می باشد.

توجه کنید که این فایل توسط مهندسان طراح و ناظر بررسی شده و مشکلات آن برطرف شده است.

از مزایای دیگر این فایل، کم حجم بودن آن است، بنابرین می توانید پس از پرداخت وجه بلافاصله آن را در کمترین زمان ممکن دانلود نموده و از آن استفاده کنید.

این فایل به صورت فایل اتوکدی با فرمت. dwg بوده و کاملا قابل ویرایش است.

توجه کنید که این فایل فقط با برنامه اتوکد 2007 و نسخه های بالاتر از آن قابل اجراست.

قیمت: 5,000 تومان

خرید و دانلود

حاجی زاده بازدید : 111 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (0)
مقدمه
بسیار شنیده ایم که کودکان به دلیل اضطراب به مدرسه نرفتهاند. یا اضطراب از امتحان باعث افت درسی آنها شده است یا یک اضطراب اجتماعی به کنارهگیری آنان انجامیده است، کم نیستند دانش آموزانی که حتی یک کلمه سرکلاس حرف نمی زنند. و یا در یک بازی دستهجمعی شرکت نمیکنند، اگر به همه این رفتارها توجه کنیم ریش های از اضطراب را در آنها می بینیم، قرن بیستم را قرن «اضطراب» نامیده اند. در جوامع صنعتی انسانها دائماً در معرض حوادث گوناگون قرار دارند و نگران حال و آینده خود هستند به عبارت دیگر زندگی مدرن امروزی با پیچیدگی خاص خود شرایط زیستی بشر را تغییر داده و موجب شده است تا آدمی شیوه زندگی گذشته را رها کند و برای سازگاری با شرایط جدید تلاش نماید. کودکان و نوجوانان که بیش از هر گروه دیگر در معرض خطر روزافزون ناشی از اضطراب قرار گرفته اند. اثر آن را میتوان در رفتار های اجتماعی و فعالیت های ذهنی آنها مشاهده کرد، در یادگیری های کلامی نوجوانان مضطرب پاسخ های نامربوط و نامفهوم می دهند و هر قدر مطلب مورد یادگیری دشوارتر باشد این نوع پاسخها شدت زیادتر میخواهند داشت گاه حتی صدای و تکلم او را نیز تحت تاثیر قرار می دهد بدیهی است که اضطراب در نوجوانان مزاحمت بیشتری ایجاد خواهد کرد (عظیمی 1363)

اساساً خانواده، مدرسه و جامعه، سه عامل مهم در بروز و ظهور اختلالات رفتاری در افراد محسوب می شوند. محیط زندگی، طرز رفتار اطرافیان، تصویر هایی را در ذهن نوجوان به جای میگذارد. که ممکن است اثرات مطلوب و نامطلوب آن در تمام مدت زندگی باقی بماند و نتایج آن هم تنها به خود فرد منتهی نمی شود. بلکه در چگونگی روابط او با افراد دیگر هم تاثیر میگذارد، علمای امر تعلیم و تربیت در مورد نقش مدرسه و نوع نگرش دانش آموزان به محیط مدرسه و اهمیت تاثیر نوع روابط بین دانش آموزان و مربیان، معتقدند که هرگاه نوجوان از اعتماد به نفس، آرامش درون، صفای قلب و نگرش مثبت به مربی خود، برخوردار است آموزش نیز برایش لذت بخش خواهد بود و بالعکس، موجب اضطراب و دلهره و مدرسه گریزی وی می گردد.

مقدمه
تعریف و بیان مسئله
اهمیت و ضرورت تحقیق
اهداف تحقیق
فرضیه های تحقیق
فرضیه ها
تعریف عملیاتی
تعاریف نظری
انواع فرضیه ها و متغیر های تحقیق
پیشینه نظری
انواع اضطراب
اضطراب و یادگیری
خصوصیات شخصیتی تیزهوشان
زیان های اضطراب
روش های درمان اضطراب
پیشینه عملیاتی
تحقیقات داخل کشور
تحقیقات انجام شده در خارج از کشور
روشهای تحقیق
روش پژوهش
تفسیر تقریبی نتایج
محدودیتهای تحقیق
توصیف داده ها
نتیجه گیری
پیشنهادات
منابع و مآخذ

خرید
حاجی زاده بازدید : 37 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (0)

دسته: معماری

فرمت فایل: dwg

حجم فایل: 133 کیلوبایت

تعداد صفحه: 1

نام فایل: نما

قابل اجرا در اتوکد 2007 یا جدیدتر

با توجه به اینکه نقشه کشی و طراحی ساختمان به دقت فراوان و دانش کامل نیاز دارد، داشتن نمونه کار کامل و مناسب برای آشنایی با این امر بسیار الزامی است. فایل موجود توسط طراحان با تجربه رشته نقشه کشی معماری طراحی شده است. این فایل تمامی استانداردهای طراحی معماری و اصول نقشه کشی را دارا بوده و هیچگونه نقصی ندارد. همچنین این فایل تمامی استانداردهای طراحی در نرم افزار اتوکد را دارا بوده و برای الگو برداری برای دانشجویان رشته نقشه کشی معماری و مبحث اتوکد بسیار مناسب می باشد.

توجه کنید که این فایل توسط مهندسان طراح و ناظر بررسی شده و مشکلات آن برطرف شده است.

از مزایای دیگر این فایل، کم حجم بودن آن است، بنابرین می توانید پس از پرداخت وجه بلافاصله آن را در کمترین زمان ممکن دانلود نموده و از آن استفاده کنید.

این فایل به صورت فایل اتوکدی با فرمت. dwg بوده و کاملا قابل ویرایش است.

توجه کنید که این فایل فقط با برنامه اتوکد 2007 و نسخه های بالاتر از آن قابل اجراست.

قیمت: 5,000 تومان

خرید و دانلود

حاجی زاده بازدید : 33 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (0)

فصل اول: آشنایی کلی با مکان کارآموزی 1

فصل دوم: ارزیابی بخش های مرتبط با رشته عمران 3

فصل سوم: آزمون آموخته ها و نتایج 5 بخش اول: فهرست نشریات تیپ مورد استفاده در طراحی پلها و آبروها 6

نشریه 83 7

نشریه ایران – کامپساکس 11

نشریه آزمایشگاه مکانیک خاک 19

بخش دوم: مطالعات مرحله اول طراحی پل 23

بخش سوم: مطالعات مرحله دوم طراحی پل 26

بخش چهارم: دیوارهای خاک مسلح ژئوگریدی 40

بخش پنجم: سازه های خاکی فولادی 52

مطالعات هیدرولوژی هدف از ارایه مطالعات هیدرولوژی تعیین حداکثر دبی سیلاب برای دوره بازگشت معین می باشد از آنجایی که سازه های آبی مانند پل سیل بند سد و . بر حسب اهمیت و حساسیت به تخریب ویا مقدار هزینه ای که صرف احداث آن می شود یا خطراتی که ممکن استبه لحاظ جانی ومالی در اثر خراب شدن ببار آورد با دوره بازگشت مشخص طراحی می شوند محاسبات مربوط به دبی و مقدار و شدت بارندگی برای پل های بزرگ 100 سال انتخاب شده است. آب باران پس از رسیدن به سطح زمین و جریان بر روی آن تحت تاثیر عواملی قرار می گیرد که توجه به این عوامل در محاسبه مقدار رواناب لازم است. قسمتی از بارش ها پس از رسیدن به زمین در آن نفوذ کرده و به سفره های آب زیرزمینی می پیوندد. قسمت دیگری به صورت تبخیر به جو باز می گردد که این تبخیر ممکن است مستقیما انجام شود و یا به صورت تعرق گیاهان در آید یا به صورت تبخیر از زمینهای مرطوب رخ دهد. عواملی از قبیل میزان نفوذ پذیری زمین پستی و بلندی شیب زمین درجه حرارت رطوبت محیط و میزان شدت وزش باد در محل از جمله عواملی هستند که در شدت و ضعف پدیده های نامبرده موثرند.

خرید و دانلود

حاجی زاده بازدید : 18 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (0)

خلاصه گزارش طرح

عنوان و تعریف محصول

تولید سالیانه

تعداد روز کاری

تعداد شیفت و مدت زمان شیفت به ساعت

مساحت زمین و زیر بنای مورد نیاز

سرمایه گذاری ثابت و کل سرمایه گذاری طرح

تعداد کل کارکنان

قیمت فروش محصول و درآمد حاصل از تواید و فروش

سود ویژه در ظرفیت نهایی

ارزش افزوده خالص سالیانه

سرمایه گذاری سرانه

نقطه سر به سر

مطالعات اقتصادی

تعریف محصول از نظر مشخصات ظاهری و غیره

مواد بسته بندی مورد نیاز

مشخصات ماشین آلات و تجهیزات خط تولید

مشخصات ماشین آلات و تجهیزات و تاسیسات

انبار مواد اولیه

انبار مواد بسته بندی

انبار محصولات

اتاق دیگ بخار

تعمیرگاه

ساختمانهای اداری

سرویس بهداشتی و رختکن کارگری

نماز خانه و غذا خوری

محاسبه هزینه های ساختمانی

هزینه دیوار کشی

خیابان کشی و پارکینگ

فضای سبز

میزان آب و برق و سوخت مورد نیاز طرح

نمودار گردش مواد

سرمایه ثابت

بررسیهای مالی

محاسبه قیمت تمام شده

عرقیات بسته بندی شده در بطری

عرقیات فله ای

فروش کلی محصولات

محاسبه نقطه سر به سر

کل هزینه ثابت تولید

مقدمه

محصول تولیدی گلاب و انواع عرقیات معطر می باشد.

گلاب: گلاب به حاصل تقطیر گل های سرخ ((گلهای محمدی)) تازه چیده شده با آب که اسانس اضافی آن از محلول آبکی جدا شده باشد اطلاق می گردد.

عرقیات معطر: عرقیات معطر به حاصل تقطیر انواع مختلف گیاهان معطر که بعضی از آنها تازه و بعضی بصورت خشک با آب تقطیر می شوند و اسانس اضافی آنها از محلول آبکی جدا شده باشد اطلاق می گردد.

1-2: تولید سالیانه در این طرح 200 تن گلاب معادل با 444445 عدد بطر cc (450) ، 150 تن عرقیات بسته بندی شده در بطر معادل c 333334 عدد بطر cc (450) و 150 تن عرقیات فله ای جهت مصرف کلیه اقشار مردم در نظر گرفته شده است که در سال اول تولید 80% در سال دوم تولید 85 درصد در سال سوم تولید 90 درصد و در سال چهارم 95درصد و در سال پنجم 100 درصد ظرفیت نهایی تولید خواهد شد.

1-2: تعداد روز کاری

تعداد روز کاری در طرح 270 روز می باشد.

خرید و دانلود

تعداد صفحات : 1072

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 10720
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 279
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 410
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 2,404
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 10,313
  • بازدید ماه : 10,313
  • بازدید سال : 54,671
  • بازدید کلی : 840,586