loading...
دانلود مقالات و پروژه های دانشجویی ارزان
حاجی زاده بازدید : 59 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (0)
Porters Organizational Commitment Questionnaire این پرسشنامه دارای 15 گویه و سه شاخص از شاخص های تعهد سازمانی را مورد سنجش قرار میدهد. منبع این پرسشنامه در داخل متن پرسشنامه آورده شده است. لازم به ذکر است که روایی و پایایی این پرسشنامه در تحقیقات مختلف داخلی و خارجی تایید شده است.

خرید
حاجی زاده بازدید : 17 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (0)

دسته: مکانیک

حجم فایل: 93 کیلوبایت

تعداد صفحه: 1

شیر طراحی شده در SolidWorks و CATIA

قابل مشاهده در CATIA – SolidWorks – NX – PRO

همراه فایل تک تک قطعات داخل فایل سه بعدی

آماده جهت رندرگیری

برای سفارش هرنوع پروژه یا مدل دیگر یا تهیه نقشه از مدل ها به آدرس زیر ایمیل بزنید تا درخواست شما در اسرع وقت در سایت قرار داده شود

forosh46@gmail.com

قیمت: 3,000 تومان

خرید و دانلود

حاجی زاده بازدید : 23 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (0)
فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش

فهرست

مقدمه

بیان مسئله

فرضیه های تحقیق

ضرورت و اهمیت توجه به فرار مغزها

پدیده مهاجرت متخصصان

مهاجرت متخصصان ایرانی پس از انقلاب اسلامی

متغیرهای مستقل و وابسته

جامعه و نمونه آماری

روش جمع آوری و گردآوری اطلاعات (منابع)

نتیجه گیری

پیشنهادات محقق

خرید
حاجی زاده بازدید : 29 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (0)

چکیده

پیش بینی داده های امنیتی به طور فزاینده ای در محیط تهدید آمیز امروزی اینترنت آزاد مهم می باشد. سیستم تشخیص نفوذ شکل تجهیزات امنیتی تا فایروال ها- مقدار زیادی از داده های مربوط به حوادث را ایجاد کرده زیرا ان ها در ارتباط با حملاتی از گوشه و کنار جهان می باشند. درک این مجموعه عظیم داده ها به عنوان چالش چشمگیری می باشد. نمایش گرافیکی داده های امنیتی این امکان را به مدیران می دهد تا به سرعت روند نوظهور و فعالیت های رایجی که آشکار کردن آن بدون کدهای اختصاصی مشکل می باشد، را مشاهده کنند. یعنی نمودار در بیان شرایط و تغییرات موثر می باشد زیرا دید انشانی می تواند به سرعت روابطی را تشخیص دهد که اگر به صورت دیگر باشد، مشاهده آن مشکل است. این فصل به بررسی کاربرد psad با پروژه های gnuplot.info و afterglow.sourceforge.net برای ارائه تصویر گرافیکی داده های ثبت شده iptables می پردازد. منبع داده های اولیه ما موارد ثبت شده iptables از پروژه هانی نت (honeynet.org) می باشد. پروژه هانی نت به عنوان منبع ارزشمندی برای جوامع امنتتی می باشد؛ این پروژه به طور عمومی به انتشار داده های امنیتی اولیه همانند هشدارهای اسنورت و ثبت وقایع iptables می پردازد که از سیستم های فعال هانی نت که تحت حمله می باشند، گرداوری می گردند. هدف اصلی پروژه هانی نت این می باشد که این داده های امنیتی را برای تحلیل در مجموعه ای از چالش های بررسی شده، در دسترس قرار دهد. در این فصل، به مجسم سازی داده از چالش های مربوط به سیستم های هانی نت اسکن 34 می پردازیم (از سایت honeynet. org/ scans/scan34 بازدید کنید).

خرید و دانلود

حاجی زاده بازدید : 43 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (0)
فرمت فایل: CAT

یک نرم افزار طراحی به کمک رایانه ، مهندسی به کمک رایانه و ساخت به کمک رایانه است که توسط شرکت داسو سیستمز تولید شده است. شرکت آی بی ام نیز در امور بازاریابی و فروش این نرم افزار با داسو سیستمز همکاری دارد. رقبای اصلی نرم افزار کتیا در بازار پرو/انجینیر و یونیگرافیکس می باشد.

پس از خرید این نرم افزار توسط ایران خودرو و سایپا، استفاده از این نرم افزار در ایران رایج شد. امروزه از این نرم افزار در ایران بیشتر جهت طراحی قطعات مختلف، نقشه کشی، مهندسی معکوس، طراحی قالب و ماشینکاری استفاده می گردد. در صورتی هدف سازندگان اصلی این نرم افزار تحت پوشش قرار دادن هر فعالیتی مهندسی به کمک نرم افزار می باشد، به نحوی که می توان نام این نرم افزار در اغلب بزرگترین پروژه های صنعتی جهان دبد.

می توان قوی ترین نرم افزار در زمینه CAD و CAM دانست و در زمینه CAE این نرم افزار با نرم افزار مکمل خود نرم افزار آباکوس ABAQUS کامل می گردد. به نحوی حل پیچیده ترین پروژه های آنالیزی جهان نیز در این نرم افزار انجام پذیر می باشد.

از توانایی های جالب دیگر آن در قسمت قطعات مکانیک ی، با تولید G-code می توان به دستگاه های تراشکاری cnc متصل تا قطعه ساخته شود. مدل سازی قطعات ساده تا پیچیده از ماوس گرفته تا بدنه خودرو و هواپیما و همچنین شرکت های هواپیماسازی همچون بوئینگ و شرکت های خودروسازی همچون فورد و نیسان نیز از نرم افزار کتیا به طور گسترده ای استفاده می کنند. 1. محیط های مدل سازی (Solid Model): این قسمت که در زیر مجموعه ماژول Mechanical Design قرار دارد برای مدل کردن قطعات توپر (Solid) و مجموعه مونتاژی و طراحی قالب و طراحی مدل های ورق کاری (Sheetmetal)، نقشه کشی صنعتی، تلورانس گذاری و ... استفاده می شود. 2. مدل سازی سطوح: این قسمت علاوه بر ساخت سطوح پیچیده قابلیت انجام مدل سازی روی ابر نقاط و فایل های حاصل از اسکن سه بعدی را نیز دارا است. 3. محیط ماشین کاری: پس از ساخت مدل به کمک قابلیت های محیط ماشین کاری به راحتی می توان عملیات ماشین کاری مورد نیاز برای تهیه قطعه مدل شده از روی قطعه خام را تعریف کرده و هر مرحله از ماشین کاری را به صورت متحرک (انیمیشن) مشاهده کنید. 4. محیط تحلیل المان محدود: به کمک قابلیت های این محیط می توانید قطعات و مدل های مونتاژی ساخته شده در این نرم افزار را تحلیل کرده و مواردی مانند تغییر شکل، توزیع تنش و ... را در آن ها بدست آورد. 5. طراحی و تحلیل مکانیزم ها: به کمک این قابلیت از نرم افزار Catia می توانید پس از تعریف اتصالات بین اجزای مختلف مکانیزم، حرکت مکانیزم را مشاهده کرده و آن را تحلیل کنید. البته اینها برخی از قابلیت های نرم افزار کتیا می شود و قابلیت های ان بالتر از این می باشد.

یکی از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار این است که به کاربر اجازه می دهد به راحتی که از یک محیط کاری به محیط کاری دیگر منتقل گردد. به عنوان مثال شما پس از این که در محیط Digitized Shape Editor از یک ابر نقاط اسکن تهیه کردید به راحتی می توان در محیط Generative Shape Design و یا Free Style از آن Surface تهیه کنید.

در این فایل به طراحی و مونتاژ تک تک قطعات جا چسبی پرداخته ایم.

خرید
حاجی زاده بازدید : 65 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (0)
فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
طبقه بندی: گزارش کارآموزی

پیشگفتار

با شروع ترم، فعالیت خود را برای پیدا کردن محلی مناسب جهت به انجام رساندن این پروژه آغاز نموده با چندین کارخانه صنعتی مختلف تماس گرفته و در نهایت با مدیر بخش طراحی شرکت شیرآلات بهداشتی شیبه قرار ملاقات گذاشته و شروع به کار نمودم. در اینجا ضمن ابراز امیدواری نسبت به پیشرفتهای آتی علیرغم وجود کاستیهای موجود در کارهایم، از رهنمودها و مساعدتهای استاد محترم جناب آقای مهندس شیرازی سپاسگزارم. شرکت تولیدی شیرآلات بهداشتی شیبه با بیش از چهل سال یعنی نزدیک به نیم قرن فعالیت تولیدی و تجربه درخشان بزرگترین تولید کننده شیرآلات بهداشتی در کشور به شمار می آید و جایگاهی بسیار عظیم در بازارهای داخلی و خارجی دارد. شیبه با بهره گیری از دانش فنی روز و کنترل و نظارت دقیق بر کیفیت تولیدات خود و با استفاده از کارشناسان با تجربه و کارآزموده توانسته استدر بالاترین سطح استانداردهای بین المللی حضوری فعال داشته باشد.

فهرست مطالب
پیشگفتار 1
هدف طراحی شیر دوش اهرمی 2
معرفی شرکت تولیدی شیرآلات بهداشتی شیبه 3
شیرآلات بهداشتی شیبه دارنده 3
روند خط تولید کارخانه 6
قالب سازی 6
ریخته گری و ماهیچه سازی 8
(ماهیچه ها) 10
پرداختکاری 10
(فرمان) 13
-آبکاری 13
-گوتینگ 16
-مونتاژ و بسته بندی 18
ریخته گری مس و برنج 19
مشخصات عمومی ذوب 19
کوره های ذوب 21
تاثیر ناخالصیها 22
آلیاژهای مس 23
آلیاژهای مس- روی (برنج) 24
آلیاژهای ریختگی برنج 24
تولید و تهیه برنج ریختگی 26
قالب ها 27
لیست محصولات تولیدی شرکت 29
مبحث اقتصادی 31
آنالیز نمونه ای از محصولات کارخانه 33
مشخصات استاندارد نمونه بررسی شده 39
اصطلاحات بهداشتی و تعاریف مربوط به شیر آلات بهداشتی 41
باید های مربوط به ویزگی های ساخت 42
قطعات تراشکاری شده 43
بایدهای مربوط به ویژگی های اجزای شیر 45
بایدهای مربوط به نشانه گذاری 48

خرید
حاجی زاده بازدید : 19 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (0)

چکیده

نانوذرات نیکل (2-6 نانومتر) با موفقیت در MOF-5 (Zn4O (BDC) 3، BDC = 1، 4- بنزن دی کربوکسیلات توسط یک استراتژی آسان مرطوب اشباع به منظور آماده سازی نیکل @ MOF-5 به کارگیری شده نیکل (acac) 2 (acac = acetylacetonate) به عنوان پیشرو در حلال اتانول مطلق به علت حساسیت به رطوبت MOF-5 رسوب می شوند. نیکل @ MOF-5 بخوبی فعالیت کاتالیزوری را برای هیدروژن دار کردن C = C با استفاده از باند کروتونالدهید به عنوان مولکول کاوشگر تحت شرایط واکنش خفیف (تبدیل> 90.0٪، گزینش> 98.0٪، 2.0 مگاپاسکال، 100 درجه سانتی گراد، 40 دقیقه) به نمایش گذاشته است. علاوه بر این، این کاتالیزور می تواند مجدد مورد استفاده قرارگیرد و ساختار چارچوب MOF-5 هنوز هم حفظ شده است. بنابراین، MOF-5 وعده انتخاب جدیدی را برای حمایت از کاتالیزور هیدروژنه میدهد.

کلیدواژه: استراتژی اشباع رطوبت، Ni@MOF-5، کروتونالدهید، هیدروژن دهی

مقدمه

در سال های اخیر، چارچوب های فلز آلی (MOFs) توجه قابل ملاحظه ای را در زمینه تجزیه بخاطر مناطق سطح بزرگ خاص و تخلخل بالا بی نظیر شان جلب می کنند که تا کنون توسط دیگر مواد سنتی جلب نشده است. با توجه به پایداری گرمایی پایین شان (200-500 درجه سانتی گراد) MOFs می تواند برای واکنش هایی بکار رود که نیاز به شرایط خفیف، متوسط، و شدیدی مانند تراکم knoevenagel، cyanosilylation آلدهید، اکسیداسیون الفین، تبادل استری و غیره دارند. با وجود بسیاری از دستاوردهای هیجان انگیز که به تازگی ساخته شده اند، این منطقه از MOF مبتنی بر تجزیه است که هنوز در مراحل ابتدایی است. یکی از بنیان های MOFs، MOF-5 (Zn4O (BDC) 3) با مساحت سطح BET از 260 M2 / G به 4400 M2 / G به روش مصنوعی و پایداری حرارتی خوب تا 400 درجه سلسیوس می باشد.

خرید و دانلود

حاجی زاده بازدید : 43 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (0)
فرمت فایل: پاورپوینت (PPT یا PPTX) قابل ویرایش با نرم افزار Microsoft PowerPoint

موشه سفدی
موشه سفدی در شهر حیفا اسرائیل در سال 1938 به دنیا آمد. پس از تحصیلات ابتدایی به آمریکا رفت و تاکنون مقیم آن کشور می باشد. تحصیلات آکادمیک خود را در دانشگاه ام سی کیل مونترال کانادا به پایان رساند وی مدال معماری ماسی کانادا را در سال 1968 کسب کرد و در سال 1986 جایزه معماری اوردر کانادا را کسب کرد. همچنین سفدی در سال 1988 جایزه معماری کوبی اوردر را نیز کسب کرد. وی بعد از دو سال کار در دفتر لوئی کان کارش را در مونترال آغاز کرد. سفدی یکسری از هبیتتها را که الگوی طراحی آنها به خانه های سلولی تبدیل شده بود تصحیح کرد. در ابتدا ایده او ثابت کرد که اجرای آن سخت وگران تمام می شود ولی سفدی الگوی سلولی را در چندین منطقه از جمله نیویورک، پورتوریکو، جایی که ایده او پایه گذاری شد، معرفی کرد.

خرید
حاجی زاده بازدید : 49 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (0)

دسته: برق

حجم فایل: 26 کیلوبایت

تعداد صفحه: 37

میكروفونها (مبدلهای الكتروآكوستیكی)

میكروفونها یا مبدلهای الكتروآكوستیكی، دستگاههایی هستند كه تغییرات انرژی آكوستیكی را به انرژی الكتریكی تبدیل می كنند. (ضمناً عكس این مطلب نیز در مورد بلندگوها صادق است). همانطور كه می دانیم انرژی صوتی از نوع انرژی مكانیكی است و با جرم، محیط الاستیك و نیرو سر و كار دارد. بنابراین حفظ و انتقال انرژی صوتی (آكوستیكی) در برد زیاد امكان پذیر نیست. فرض كنید انرژی صدای گفتگوی انسان به میزان انرژی رعد و برق (مثلاً db130) باشد، البته می دانیم كه برد انتقال این انرژی محدود است، در صورتیكه اگر این انرژی (صوتی) به انرژی الكتریكی تبدیل شود هرگونه تغییر و تبدیل روی آن براحتی امكان پذیر می شود. برای مثال، انرژی الكتریكی را می توان بهر میزان تقویت كرد و آنرا به هر نقطه در فواصل خیلی دور ارسال داشت. مثلاً بردن یك نوار ضبط صوت در هر نقطه و یا انتقال صدای گوینده ای كه در جلوی میكروفون در استودیو در یك نقطه از جهان صحبت می كند و این انرژی توسط فرستنده رادیوئی به سایر نقاط با وسعت بسیار پخش می شود. انرژی الكتریكی بوسیله9 بلندگو مجدداً به انرژی اكوستیكی تبدیل می شود. در این فصل طرز كار این مبدلهای الكتروآكوستیكی را مورد مطالعه قرار می دهیم.

با توجه به ماهیت انرژی آكوستیكی دستگاههائی كه كار تبدیل را انجام می دهند به هر ترتیب با عمل مكانیكی سر و كار دارند و سیستمهای نوسان كننده مكانیكی مطرح می شوند. همانطور كه اگر شخصی در موقع صحبت كردن یك صفحه كاغذ را بطور كشیده در جلوی دهان خود قرار دهد، متناسب با دامنه و فركانس انرژی صوت كاغذ به ارتعاش درمی آید، ممبران میكروفون بر اثر صوت ارتعاش می نماید، با استفاده از پدیده های فیزیكی مانند پدیده های القای الكترومانیتیك، اثر پیزد الكتریك، تغییرات ظرفیت خازن و تغییرات مقاومت گردد، ذغال انرژی اكوستیكی به انرژی الكتریكی تبدیل می كند.

قبل از پیشرفت علم الكترونیك و ساختن تقویت كننده های مناسب معمولاً از شرایط نامناسب معمولاً از شرایط نامناسب میكروفون استفاده می شد، زیرا اگر بخواهیم سیگنال خروجی میكروفون بر حسب فركانس در نوار 20 تا 20000 هرتز خطی باشد راندمان میكروفون بسیار ناچیز خواهد بود. بطوریكه اگر سیگنال بلافاصله درون میكروفون تقویت نشود بر اثر ضعیف بودن دامنه سیگنال نویز بسیاری وارد شده و عملاً استفاده از سیگنال با كیفیت مناسب بدون استفاده از تقویت كننده امكان پذیر نمی باشد.

فهرست

میكروفون ها (مبدلهای الكتروآكوستیكی) 1

ساختمان میكروفونها 3

میكروفونهای ذعالی (كربن دار) 4

میكروفونهای دینامیكی (Moving Coil Mie) 5

میكروفونهای الكترومغناطیسی (Moviong Magnet Mic) 7

میكروفونهای نواری 10

میكروفونهای خازنی (الكترواستاتیك) و یا (الكتروكاندستور) 12

نتیجه (محاسن میكروفونهای مختلف 14

معایب میكروفونهای خازنی 15

دلایل احتیاج منبع تغذیه در میكروفونهای خازنی 15

میكروفون بی سیم یا MF یا Wireless Mic 16

پروانه كانال فرستنده (Program channal) 17

گیرنده (Reciver) 17

میكروفونهای الكترت (Electret Cendenser Mc) 19

منابع تغذیه میكروفونها 20

مزیت سیستم فانتوم بر AB 23

بادگیرها 24

جنس و ساخت بادگیرها 24

میكروفونهای تمام جهته (Omni directional) 26

میكروفونهای دوجهته یا دو راستایی یا هشت لاتین 29

میكروفون گان (Gun Mic or Tele Mic) 31

دلایل استفاده از میكروفون گان 33

مكانیزم میكروفون گان (Gun) 34

میكروفون مینی گان (Mini-Gun) 35

قیمت: 7,000 تومان

خرید و دانلود

حاجی زاده بازدید : 43 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (0)

چکیده

در این مقاله، ما یک مبدل ماتریسی Z sourse sparse، و یک روش جبران سازی مبنتی بر کنترل کننده منطق فازی را برای جبران ولتاژهای ورودی نامتعادل، ارایه می دهیم. ZSMC (Z source matrix converter) ، طبق ساختمان یک SMC توسعه داده شده است تا تعداد سوییچ های نیمه هادی قدرت تک قطبی را کاهش دهد، و از شبکه Z source نیز برای غلبه بر محدودیت ذاتی نسبت تبدیل ولتاژ مبدل های ماتریسی (Matrix Converter) مرسوم، استفاده می کند. اگرچه ZSMC یک مبدل دو مرحله ای است، مستقیما از طریق یک شبکه Z source _که طوری طراحی شده است که دارای مولفه ها پسیو (غیرفعال) کمتری باشد. یک منبع را با یک بار، متصل می کند؛ چرا که تنها هدف، تقویت ولتاژ است. بنابراین، خروجی ZSMC، تحت تاثیر مستقیم تداخلات منبع ولتاژ ورودی، قرار دارد. اصل عملیاتی ZSMC، در اینجا تشریح شده است و استراتژی مدولاسیون آن نیز، بیان شده است. همچنین به منظور بررسی صحت عملی بودن ZSMC و روش جبران سازی آن، شبیه سازی ها و نتایج آزمایش مربوطه، نشان داده شده است.

اصطلاحات شاخص: جبران سازی، کنترل منطق فازی (FLC) ، مبدل ماتریسی sparse، ولتاژ ورودی نامتعادل، شبکه Z source

مقدمه

برای تبدیل توان ac، دو نوع سیستم تبدیل وجود دارد: یکی از آنها، سیستم تبدیل غیرمستقیم دو مرحله ای ac dc ac بوده، و دیگری سیستم تبدیل مستقیم یک مرحله ای ac ac می باشد، که در شکل 1 هر دوی آنها را می توانید ببینید. مبدل مرسوم غیرمستقیم، ولتاژهای خروجی با دامنه یا فرکانس متغیر، با یک ولتاژ مستقیم لینک dc _که برای یک عنصر ذخیره انرژی لینک dc بزرگتر، مانند یک خازن الکترولیتی، مورد نیاز می باشد_ تولید می کند. برخلاف مبدل های غیرمستقیم، مبدل مستقیم، هر فاز ورودی را توسط یک آرایه با سوییچ های نیمه هادی قدرت کنترل شده بدون عنصر ذخیره انرژی لینک dc، به هر فاز خروجی متصل می کند. این مبدل نوع مستقیم، مبدل ماتریسی (Matrix Converter) نام دارد.

خرید و دانلود

تعداد صفحات : 1072

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 10720
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 235
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 199
  • بازدید امروز : 966
  • باردید دیروز : 236
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19,697
  • بازدید ماه : 19,697
  • بازدید سال : 64,055
  • بازدید کلی : 849,970