loading...
دانلود مقالات و پروژه های دانشجویی ارزان
حاجی زاده بازدید : 29 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: Space Solar Power Programs and Microwave Wireless Power Transmission Technology
عنوان فارسی مقاله: برنامه های انرژی خورشیدی فضایی و فناوری انتقال توان (انرژی) بی سیم میکروویو
طبقه بندی: برق
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 22

چکیده
مفهوم قرار دادن بی شماری از سیستم های ماهواره ای انرژی خورشیدی (SPS) در فضا، معرف یکی از چند گزینه فناوری جدید می باشد که توان ظرفیت مبتنی بر سلامت زیست محیطی و در مقیاس بالا را در بازارهای جهانی ایجاد می کند. در ایالات متحده مفهوم سیستم های ماهواره ای انرزی خورشیدی (SPS) در سطح گسترده ای در اواخر دهه 70 توسط سازمان انرژی ایالات متحده (DOE) و سازمان ملی هوا فضا (NASA) مورد بررسی قرار گرفت. اخیرا، موضوع انرژی خورشیدی فضایی (SSP) توسط ناسا از سال 1995 تا 1997 در «مطالعات نگاه تازه» و در طی 1998 در بررسی «تعریف مفهومی SSP» مجددا مورد بررسی قرار گرفت. در نتیجه چنین تلاش هایی، در سال 1999 تا 2000، برنامه فناوری و جستجوی اکتشافی انرژی خورشیدی فضایی (SERT) را به عهده گرفت که تحقیق و توسعه فناوری راهبردی مقدماتی را برای فعال کردن سیستم های SSP چندمگاواتی و بزرگ و انتقال توان بی سیم (WPT) را برای ماموریت های دولتی و بازارهای تجاری (در فضا و زمین) آغاز کرد. در طی سال های 2001 تا 2002، ناسا، برنامه توسعه فناوری و مفهوم SSP به نام (SCTM) [1] را به همراه برنامه SERT، با تاکید خاص بر روی شناسایی فناوری های جدید و با نفوذ بالا را که امکان پیشرفت عملی بودن سیستم های SERT آینده را ایجاد می کرد، دنبال کرد. علاوه بر این، در سال 2001، شورای پژوهش ملی ایالات متحده (NRC)، گزارش مهمی را منتشر کرد که نتایج مرتبط به نقشه راه بررسی های مشترک فناوری و پژوهش راهبردی SSP ناسا را ارائه می داد. یکی ار فناوری های کلیدی مورد نیاز برای توانمند ساختن کاربرد آینده SSP/SPS در ارتباط با سیستم WPT (فناوری بسته پهنای باند) می باشد. پیشرفت در آنتن ها و رکتانس هذی آرایه ای فازی، پایه های اصلی سیستم WPT تحقق پذیر را ایجاد کرده است. این مولفه های اصلی شامل مبدل dc-RF در فرستنده، سیستم کنترل شعاعی مسیر برگشت و دریافت رکتنا می باشد. هر یک از موضوعات مختصرا مورد بررسی قرار می گیرد، و نتایج حاصل از برنامه SERT که در سیستم SPS 5. 8-GHz مورد بررسی قرار گرفته است، ارائه می گردد. این مقاله، خلاصه ای از نتایج حاصل شده از تلاش های SSP ناسا را به همراه خلاصه ای از وضعیت توسعه فناوری میکروویو WPT، ارائه می دهد.


خرید


حاجی زاده بازدید : 40 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (0)

دانلود پایان نامه دکتری دندان پزشکی پیرامون بررسی اثر بخشی پمفلت آموزشی برای مادران بر همكاری كودكان دراولین ملاقات دندانپزشكی چكیده:

عنوان: بررسی اثر بخشی پمفلت آموزشی برای مادران بر همكاری كودكان دراولین ملاقات دندانپزشكی

فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اول: مقدمه و بیان مساله تحقیق... ۵

فصل دوم: کلیات و مروری بر مطالب گذشته... ۹

فصل سوم: اهداف فرضیات و جدول متغیر ها... ۲۰

فصل چهارم: روش تحقیق

الف) نوع مطالعه... ۲۵

ب) حجم نمونه، شیوه محاسبه آن و روش نمونه گیری... ۲۵

ج) روش تحقیق و جمع آوری داده ها... ۲۶

د) آنالیز آماری... ۲۹

فصل پنجم: نتایج تحقیق... ۳۱

فصل ششم: بحث، نتیجه گیری، پیشنهادات... ۴۴

فصل هفتم: منابع... ۶۱

پیوست

Abstract

مقدمه و هدف:

محیط دندانپزشکی یکی از مکان های استرس آور برای کودکان به شمار می آید. در بسیاری موارد والدین ترس و نگرانی خود را بی آنکه خود بدانند به کودک منتقل می کنند و باعث ترس بیشتر کودکان به ویژه در اولین ملاقات دندانپزشکی می شوند. مادران به عنوان نزدیک ترین فرد به کودک نقش مهمی در همکاری کودک در درمان دندانپزشکی دارند. هدف از این مطالعه بررسی اثر بخشی پمفلت آموزشی برای مادران بر همکاری کودکان ۷-۳ سال در اولین ملاقات دندانپزشکی است.

روش: اثر بخشی پمفلت تهیه شده روی ۲۳۸ مادر که کودک ۷-۳ سال داشتند و کودک خود را برای اولین بار به یک مرکز دندانپزشکی می بردند، مطالعه شد. همکاری کودکان از طریق پرسشنامه ای که بر اساس مقیاس ۴ درجه ای فرانکل تهیه شده بود سنجیده شد. این پرسشنامه حاوی ۵ مرحله بود: جدایی کودک از مادر، ورود به اتاق و قرار گیری روی صندلی دندانپزشکی، باز کردن دهان، ارتباط با دندانپزشک، گرفتن جایزه.

خرید و دانلود

حاجی زاده بازدید : 26 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (0)

مقدمه

پاپیروس در حدود سال ۱۵۵۰ قبل از میلادی در طبس مصر نوشته شد این نوشته شامل خلاصه ای از ۸۷۶ نوع درمان دستور داروسازی و فرمولهای دارویی پزشکی است که در آن زمان گرد آوری و فهرست شده اند. این کتاب شامل اطلاعاتی است که حداقل از چهل منبع مختلف برگرفته شده اند این پاپیروس بیماریها و جراحتها، نشانه های آنها، نحوه تشخیص، طرز معامله، تجویزها، تهیه و استفاده درست از داروها را شرح و توضیح می دهد. در این معالجه ها و تجویزها مکررا از مراسم مخصوص روحانیون و جادوگران نیز استفاده شده است پاپیروس در سال ۱۸۶۲ توسط ادوین اسمیت در طبس پیدا شد و متعاقبا به تملک دانشگاه لایپزیک در آمد پاپیروس دارای اطلاعات تاریخی و فولکوریک مفیدی در مورد فعالیت های درمانی مصر کهن است اما در مانهای پیشنهاد شده در آن را در حال حاضر نمی توان دارو نامید هیچ کدام از درمانها را در حال حاضر نمی نوان بکار گرفت مگر زیر نظر یک پزشک متخصص.

خرید و دانلود

حاجی زاده بازدید : 38 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (0)
بارزترین مزیت این بسته ارائه عین سوالات استخدامی شرکت نفت در سال های گذشته و عدم استفاده از هرگونه سوالات تألیفی و یا گردآوری شده می باشد.
رشته: مهندسی برق (قدرت)

مقطع: کارشناسی

تاریخ آزمون: دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی سال 1383


مواد امتحانی موجود در این بسته


60 سوال اختصاصی

30 سوال عمومی

خرید
حاجی زاده بازدید : 56 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (0)

فصل یکم ویروس ها

تعریف ویروس

تاریخچه ورود ویروس

انواع ویروس

سکتور بوت (boot sector)

ویروس های ماکرو (کلان دستور)

ویروس های چند ریخت

ویروس های مخفی

سایر نرم افزار های مخرب کرم ها

تاریخچه اولین کرم

اسبهای تروا (Trojan Horse)

جاسوس افزارها (Spyware) درهای پشتی (Backdoor)

باکتری ها (Bacteries)

Zombie

Rootkits

بمب های منطقی

عملکرد ویروس ها

پیغام ها

شوخی ها غیر فعال کردن دسترسی ها

سرقت اطلاعات

تخریب اطلاعات

پاک سازی اطلاعات

عدم دسترسی به سخت افزار

راه های ویروسی شدن

فصل دوم آنالیز ویروس ملیسا

ویروس ملیسا یک خطر جدید

اثرات مخرب ویروس ملیسا

خسارت های فراوان ویروس ملیسا

متغیر ها و گونه ها

بازداشت فرد مظنون به تولید ملیسا

نتیجه گیری

سورس کد ویروس ملیسا

روش پاکسازی ویروس ملیسا

عملکرد ویروس ها

پیغام ها

شوخی ها

غیر فعال کردن دسترسی ها

سرقت اطلاعات

تخریب اطلاعات

پاک سازی اطلاعات

عدم دسترسی به سخت افزار

راه های ویروسی شدن

فصل دوم آنالیز ویروس ملیسا

ویروس ملیسا یک خطر جدید

اثرات مخرب ویروس ملیسا

خسارت های فراوان ویروس ملیسا

متغیر ها و گونه ها

بازداشت فرد مظنون به تولید ملیسا

نتیجه گیری

سورس کد ویروس ملیسا

روش پاکسازی ویروس ملیسا

فصل سوم آنالیز کرم MyDoom

بررسی عملکرد کرم Mydoom

تاثیرات این کرم بر روی ویندوز

سورس کد کرم MyDoom

روش های پاکسازی ویروس My doom

فصل چهارم آنالیزویروس CIH Chernoble

بررسی و عملکرد ویروس CIH

مکانیسم آلودگی

هشدار ویروس win / CIH

نتیجه گیری

سورس کد ویروس CIH

روش پاک سازی ویروس CIH

فصل پنجم آنالیز Get codec multi media Trojan

بررسی تروجان

خرید و دانلود

حاجی زاده بازدید : 50 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (0)
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: تعلیق مراقبتی به عنوان کیفر جایگزین زندان
دسته: حقوق
فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات پروژه: 40

مقدمه
تعلیق مجازات به عنوان یکی از عوامل تعدیل کننده محکومیت های کیفری، از جمله موضوعات مهم حقوق جزای عمومی است این تاسیس حقوق ی در تاریخ حقوق کیفری نمودی است که در قرن نوزدهم شکل گرفته و نهادینه شده و در قرن بیستم راه کمال را پیموده است. پیدایش این نهاد در بدو امر، مرهون نشر افکار و اندیشه دانشمندان طرفدار مکتب تحقیقی حقوق جزا و مساعی و تلاش جرم شناسان در پایان قرن نوزدهم است. بدین لحاظ نهاد تعلیق مجازات را می توان یکی از جلوه ها و بازتاب عقاید طرفداران مکتب تحقیقی در جهت جلوگیری از تکرار جرم و فراهم نمودن زمینه های اصلاح و تربیت مجرمین به حساب می آورد. مطالعه سوابق تاریخی تعلیق مجازات در نظامات کیفر نشان می دهد که فکر اندیشه علمی راجع به این نهاد بعد از اندیشه علمی راجع به این نهادینه شدن در قوانین مجازات، در دو مفهوم ابتدایی تعلیق ساده و مفهوم پیشرفته آن، تعلیق توام با مراقبت مورد توجه صاحبنظران و قانونگذاران قرار گرفته است. در این نوشتار سعی شده تا نقش تعدیل کننده تعلیق مجازات بخصوص مفهوم نوین آن به عنوان کیفر جایگزین زندان در ارتباط با مجرمین جوان مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گیرد. امید است تا شایستگی عنوان پژوهشی نوین در خصوصیات خاص این نهاد در گذشته و حال را بیابد نیز بدین امید که این مختصر مقاله مورد عطف توجه خاص مسئولین قوه قضاییه و سیاستگزاران نظام کیفری کشور ما در زمینه تجدیدنظر و اصلاح مقررات جزائی (فصل سوم از باب دوم قانون مجازات اسلامی) در خصوص نهاد تعلیق به روش نوین مناسب با ساختار فرهنگی اجتماعی وقضایی کشورمان گردد و بدین وسیله زمینه تقلیل آمار مجرمین بویژه مجرمین جوان و در نهایت رهایی از نظام سنتی تعلیق مجازات فعلی گردد ان شا الله

مقدمه
اصولاً دادرسی کیفری با صدور حکم قطعی به محکومیت جزائی و اجرای مجازت درباره مجرم منتهی خواهد شد. اما در پاره ای از اوقات به عللی ممکن است که دادگاه اجرای مجازات را موقتاً برا مدتی به تاخیر اندازد. در این صورت، مجازاتی که از طرف دادگاه تعیین شده ولی اجرای آن برای مدت معینی به تاخیر می افتد تعلیق اجرای مجازات نامیده می شود و اگر مجرم در دوران تعلیق مجازات از شرایطی که به وسیله قانون و دادگاه تعیین شده است سرپیچی کند حکم تعلیق فسخ و مجازات مقرر در دادنامه درباره او اجرا می شود پس تعلیق اجرای مجازات مظهر اختیاری است که قانون به منظور فردی کردن مجازات به دادگاه واگذار نموده است و ارتباط مستقیمی با درجه و خامت جرم و میزان مجازات مقرردر قانون و همچنین شخصیت خاص مرتکب جرم دارد. در حقیقت دادگاه با توجه به حالات و روحیات مرتکب جرم به این نتیجه می رسد که تهدید به اجرای مجازات در آینده نسبت به مجرم بیش از اجرای مجازات در رفتار آتی مجرم موثر خواهد بود بر این اساس، میزان تهدید و مدت زمان تعلیق را تا یک سطحی که از نظیر روانی کافی باشد، بالا می برد و در صورتی که مجرم در این دوره را بدون ارتکاب جرم جدید به پایان برساند، از اجرای مجازات معاف خواهد شد ولی اگر مجرم مرتکب جرم دیگری بشود دیگر مستحق ارفاق نیست و حکم تعلیق او فسخ می گردد.


خرید


حاجی زاده بازدید : 51 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: an algorithm for fast and efficient text mining used to automatically generate a database containing kinetic information of enzymes

عنوان فارسی مقاله: الگوریتمی برای داده کاوی سریع و کارآمد متن به منظور ایجاد اتوماتیک پایگاه داده حاوی اطلاعات سینتیک آنزیم ها

طبقه بندی: کامپیوتر و فناوری اطلاعات

فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 20

لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود

پیش زمینه: مقدار اطلاعات بیولوژیکی در دسترس به سرعت رو به افزایش بوده و تمرکز تحقیقات بیولوژیکی از بخش های مجزا به سمت شبکه ها و حتی پروژه های بزرگتر کشانده شده که هدف آن ها تجزیه و تحلیل، مدلسازی و شبیه سازی شبکه های بیولوژیکی و همچنین مقایسه در سطح بالای ویژگی های سلولی می باشد. بنابراین ضروری است تا اطلاعات بیولوژیکی به آسانی در دسترس باشد. به هر حال، بیشتر اطلاعات در تحقیقات انجام شده به صورت غیرساختاری بوده و به این خاطر روش هایی برای استخراج نظامند اطلاعات، مستقیما از تحقیقات اولیه می بایست توسعه یابد.

شرح مطلب: در اینجا ما الگوریتم داده کاوی را برای استخراج اطلاعات سینتیک همانند و غیره و همچنین اطلاعات مربوطه همانند نام آنزیم ها، تعداد EC، لیگاندها، ارگانیسم ها، مناطق، PH و دما نشان می دهیم. با استفاده از این قوانین و رویکرد بر پایه واژه نامه، این امکان وجود دارد تا به اندازه 514394 پارامتر سینتیک 13 دسته (فعالیت های خاص) از حدود 17 میلیون مطالب نتتشر شده، استخراج کرده و آن ها را با داده های دیگر خلاصه مطالب دیگر ترکیب کنیم. تایید دستی تقریبا 1000 نتایج انتخاب شده تصادفی، موارد فراخوانی شده بین 51% و 84% و محدوده دقیق 55% تا 96% را نشان داده که بستگی به فهرست های جستجو شده دارد. نتایج در پایگاه داده ذخیره شده و توسط KID «یا پایگاه داده سینتیک» از طریق اینترنت در دسترس می باشد.
نتیجه گیری: الگوریتم نشان داده شده، اطلاعات مهمی را ارائه می دهد و کمکی به شتاب بخشیدن تحقیقات و تجزیه و تحلیل مورد نیاز برای روش های بیولوژی سیستم های امروزی می باشد. پایگاه های داده حاصل شده از تجزیه و تحلیل چکیده مقاله های منتشر شده می تواند کمک ارزشمندی در حوزه جنبش های بیولوژیکی و شیمیایی باشد. این فرایند کاملا بر مبنای داده کاوی و همچنین تکمیل پایگاه داده ایجاد شده می باشد. این پایگاه داده از سایت http: //kid. tu-bs. de در دسترس است. کد مبدا الگوریتم تحت مجوز دولتی GNU ایجاد شده و بنا به درخواست محققان در دسترس قرار می گیرد.

خرید
حاجی زاده بازدید : 39 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (0)

دسته: کامپیوتر

حجم فایل: 7950 کیلوبایت

تعداد صفحه: 27

27 صفحه در رابطه با موضوع زمانبندی همه پخشی درشبکه های بین خودرویی. از این فایل می توان بعنوان فصل اول پایان نامه مرتبط و همچنین بعنوان سمینار کاملا آماده استفاده کرد.

قبل از خرید دقت داشته باشید که این فایل با فرمت پی دی اف (pdf) می باشد.

قیمت: 20,000 تومان

خرید و دانلود

حاجی زاده بازدید : 62 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (0)
فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش

عناوین

- طراحی میز ماشین فرز عمودی fp4m

- تعین حداکثر نبروی ماشینکاری در خشنکاری و پرداخت

- طراحی ابعاد اجزائ مختلف سازه

- طراحی و تحلیل ستون ماشین

مقدمه
در این پروژه هدف طراحی اجزاء ماشین فرز عمودی FP4M ساخت کارخانه ماشین سازی تبریز است؛ با معلوم بودن حداکثر نیروهای ماشینکاری برای حالات خشنکاری و پرداخت و دقت ابعادی قطعه ماشینکاری شده با این دستگاه، ابعاد اجزاء مختلف این سازه طراحی شده اند. لازم به ذکر است که در این پروژه، اجزاء ماشین از قبیل: میز، ستون، مورد تحلیل و طراحی قرار گرفته اند.

خرید
حاجی زاده بازدید : 41 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: Relevance of In Vitro Tests of Adhesive and Composite Dental Materials

عنوان فارسی مقاله: ارتباط تست های آزمایشگاهی بررسی خواص ادهزیو ها و کامپوزیت های دندانی

طبقه بندی: دندانپزشکی

فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 7

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید

چکیده

در این مقاله، روشهای ارزیابی مواد ادهزیو و آزمایشات بررسی عملکرد توام ماده ترمیمی- ادهزیو معرفی می شوند. در حال حاضر روس استاندارد برای ارزیابی ادهزیوها وجود ندارد. این موضوع مقایسه بین مطالعات را مشکل می سازد و سبب می شود در مقایسه بین ادهزیوها، رتبه بندی آنها بیش از مقدار عددی نتایج اهمیت داشته باشد. بررسی مطالعات آزمایشگاهی و مطالعات کلینیکی نشان میدهد همبستگی بین اندازه استحکام باند و یافته های کلینیکی به نوع آزمایش بستگی دارد. آنالیز کیفی واکنش ادهزیودندان و تعیین عمق نفوذ ماده ادهزیو در نشان دادن عملکرد سیستم ادهزیو کمک کننده اند، اما نمی توانند معیاری برای پیش بینی استحکام باند باشند. اندازه گیریهای غیرمستقیم یا ارزیابی واکنش ادهزیو تکامپوزیت (مانند نفوذ رنگ یا ارزیابی سلامت مارجینال) با کارآیی کلینیکی همبستگی ندارند و یا همبستگی آنها محدود است. سیستم های ادهزیو قبل از کاربرد کلینیکی، باید در شرایط آزمایشگاهی تست شوند و با یک ادهزیو استاندارد مقایسه شوند. برای پیش بینی بهتر کارآیی کلینیکی ادهزیو، نمونه ها باید قبل از آزمایش به مدت چند ماه در آب نگهداری شوند.

کلیدواژگان: استحکام باند، برشی، کششی، ریزکششی، ریزنشت، میکرولیکیج، هیبرید لایر، سیستم های ادهزیو، مواد ترمیمی دندان، تستهای آزمایشگاهی بررسی خواص ادهزیو ها و کامپوزیت های دندانی، دندانپزشکی ترمیمی


مقدمه


هر ساله سیستم های ادهزیو جدیدی به بازار عرضه می شود. در مورد بسیاری از این سیستم ها ادعا می شود کاربرد آنها به زمان کمتری نیاز دارد و یا ماده ضدباکتریایی افزوده شده طول عمر ترمیم را افزایش می دهد. از آنجا که سیستم های تک مرحله ای متعددی در بازار موجود است، سازندگان در رقابت با یک دیگر تلاش می کنند محصولات با مزایای بیشتر از جمله محصولات سالم تر و با کاربرد ساده تر تولید کنند. ارقام فروش نشان می دهد دندانپزشکان بیشتر به سیستم های ساده علاقه دارند و لذا در سالهای اخیر استفاده از سیستم های چند مرحله ای کاهش و سیستم های ساده افزایش یافته است. این سوال مطرح است که کدام تست های آزمایشگامی میتوانند درباره توانایی ادهزیو در ایجاد باند طولانی مدت و جلوگیری از بد رنگی مارجینال یا حساسیت دندانی اطلاعات بیشتری فراهم کنند.

خرید

تعداد صفحات : 1072

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 10720
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 280
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 411
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 2,565
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 10,474
  • بازدید ماه : 10,474
  • بازدید سال : 54,832
  • بازدید کلی : 840,747